Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Τι θα φάμε σήμερα κόρη μου;;;;

Τι θα φάμε σήμερα κόρη μου;;;; Αυτή είναι μία ερώτηση που μου κάνεις συχνά η μητέρα μου όταν θέλει φρέσκες ιδέες για μαγειρική ή απλά έχει πάθει μαγειρικό blackout....Έτσι και τις προάλλες μου έριξε το μπαλάκι, μιας και είχα πάρει και άδεια όχι απλά να προτείνω αλλά να μαγειρέψω κιόλας!!! Εγώ όμως της την έσκασα και αντί να φτιάξω κάτι "γκουρμεδιάρικο" κινήθηκα σε πιο απλά γευστικά μονοπάτια!! Είχαμε πάρει από το Μπαζάρ των Δρόμων Ζωής το προηγούμενο ΣΚ ένα πολύ ωραίο πέστο ρόκας και μιας και είχαμε καιρό να φάμε μακαρόνια αυτή ήταν η τέλεια ευκαιρία. Δεν έχω τη συνταγή του να σας δώσω παρά μόνο τις φωτογραφίες από ένα τέλειο και γευστικότατο πιάτο!!! και άκρως χορταστικό!!!




Για επιδόρπιο όμως έπρεπε να φάμε κάτι καινούργιο!!! Είχα προς ημερών ανακαλύψει σε ένα μανάβικο φρέσκα blueberries και raspberries τα οποία και έπρεπε να χρησιμοποιήσω πριν χαλάσουν!! Έτσι μετά από λίγη έρευνα στο διαδίκτυο βρήκα μία συνταγή που να ταιριάζει σχεδόν στα δικά μου δεδομένα και υλικά!! Η συνταγή που βρήκα ήταν μόνο για raspberries αλλά επειδή η ποσότητα μου ήταν μικρή έβαλα και τα blueberries και έγινε ένα θαύμα κέικ!!!

FRESH RED RASPBERRY  AND BLUEBERRY CAKE

Τα υλικά μας:
2 κούπες αλεύρι 
2 γεμάτα κουταλάκια του γλυκού baking powder
1 κ.γ αλάτι
1 κούπα ζάχαρη
1/3 της κούπας βούτυρο
 1 κούπα γάλα
2 αυγά
1 κούπα φρέσκα raspberries και blueberries


Προετοιμασία:
Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατεύετε το αλεύρι, το μπέικιν και το αλάτι. Προσθέτετε τη ζάχαρη, το βούτυρο και το γάλα. Χτυπάτε καλά για 2 λεπτά. Προσθέτετε τα αυγά και χτυπάτε καλά για άλλα δύο λεπτά. Στο τέλος προσθέτετε τα raspberries και τα blueberries και ανακατεύετε ελαφρά να πάνε παντού.
 Χωρίζετε το μείγμα σε 2 βουτυρομένες και αλευρομένες φόρμες των 20 εκατοστών. Ψήνετε στους 180 βαθμούς μέχρι να φουσκώσει και να ροδίσει για περίπου τρία τέταρτα (στις αντιστάσεις πάνω κάτω).
Εγώ επειδή είχα μόνο μία φόρμα το υπόλοιπο μείγμα το μοίρασα σε φορμάκια σιλικόνης για μάφιν και τα έψησα μαζί με το κέικ στο φούρνο. Τα φορμάκια τα έβγαλα από το φούρνο κάπου στα 25 λεπτά. 
Οι δοκιμαστές του σπιτιού το λάτρεψαν!! Ελπίζω κι εσείς!!! 


Καλό απόγευμα Κυριακής!!!
 

9 σχόλια:

  1. γιαμ!
    δεν τα εχω βρει ποτε σε μαναβικο εδω...
    το πεστο ροκας γίνεται όπως και το πεστο τζενοβέζε...

    καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα πήγαινε θαυμάσια ένα κομμάτι με τον απογευματινό, κυριακάτικο καφέ μου! το ζήλεψα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ !
    ΕΦΑΓΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ Η ΕΦΗ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόλις έφαγα το τελευταίο κομμάτι!!!!χεχεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παθαίνει η Ξανθή μαγειρικό blackout ;;;
    Καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρονια πολλα με υγεια,πολυ αγαπη και αμετρητη αισιοδοξια και δημιουργικοτητα.
    misirlou & maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μολις βρηκα το blog και ηδη μου τρεχουν τα σαλια! Νομιζω οτι θα γινει αγαπημενο μου! Ειμαι μια φανατικη της καλης κουζινας. Οχι μονο να τρωω ομως, φτιαχνω κιολας και μαλιστα με μεγαλη επιτυχια! Ευκαιρια να παιρνω ιδεες κι απο σενα τωρα πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά Άρτεμις!!! Ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι και ό,τι καλύτερο για τον καινούριο χρόνο!! Φιλιά πολλά!!
    Μάγδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μακάρι και οι κόρες μου να μου μαγείρευαν, όταν τις ρωτώ τι να φάμε σήμερα. Συνήθως μου απαντάνε..........ότι θέλεις εσύ μαμά. Α, και τα κεκάκια σου.......τέλεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή