Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Μία κυριακάτικη blogoσυνάντηση και το κέρασμα μου!

Παρά τη βροχή και το πλημμυρισμένο Θησείο βρέθηκα κι εγώ για πρώτη φορά στη συνάντηση των Food (και μη) Bloggers, για να γνωριστούμε καλύτερα, να κόψουμε την πίτα της χρονιάς, να γευτούμε μπόλικα καλούδια και να ανταλλάξουμε πολλά δώρα!!!

Η χαρά μου ήταν μεγάλη γιατί δεν είχα μπορέσει να παραβρεθώ σε κάποια παρόμοια συνάντηση στο παρελθόν. Ευτυχώς είχα είδη γνωρίσει κάποιους από τους παρευρισκόμενους και δε θα ένιωσα και πολύ αμήχανα. Συνοδός μου για τον πρωινό αυτό καφέ η μαμά μου και επίσης food blogger. 

Αφού λοιπόν καταφέραμε να φτάσουμε με επιτυχία στο Θησείο, παρά τις παράπλευρες απώλειες...πλατς πλουτς....στα παπούτσια μας...της μαμάς βασικά γιατί εγώ είπα να τεστάρω επιτέλους τις γαλότσες μου...και έχοντας διασώσει με επιτυχία τα καλούδια που κουβαλούσαμε απολαύσαμε τον καφέ μας με θέα την Ακρόπολη και φυσικά την καλύτερη παρέα!! 

Ορίστε λοιπόν μερικές από τις φωτογραφίες μου.... (δυστυχώς το slideshow εξακολουθεί να μου αντιστέκεται αλλά που θα μου πάει...)







Το δικό μου λοιπόν κέρασμα για την περίσταση το βρήκα σε ένα περιοδικό του ενός αγγλικού σούπερ μάρκετ που είχε πάρει η μαμά μου σε μία επίσκεψη της στο Λονδίνο πριν 3 χρόνια. Η ιδανική περίσταση για να δοκιμάσω λοιπόν αυτή τη συνταγή μιας και μας περίμενε υπομονετικά τόσο καιρό. Τι έφτιαξα λοιπόν??  Τυπομπισκότα ή όπως το έλεγε στο περιοδικό Lancashire cheese straws. Ομολογώ ότι έμεινα ενθουσιασμένη από το αποτέλεσμα. Είναι ένα πανεύκολο έδεσμα ιδανικό για πάρτυ και μπουφέδες.

Η συνταγή που ακολουθεί είναι η αυθεντική, όπως την γράφει το περιοδικό, η μοναδική αλλαγή που έκανα εγώ ήταν στο τυρί που χρησιμοποίησα.

Lancashire cheese straws

Για 16 τεμάχια ανάλογα με το μέγεθος.
Χρόνος προετοιμασίας 10 λεπτά
Χρόνος Ψησίματος 10 λεπτά

Υλικά:
200 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις και λίγο επιπλέον για το άνοιγμα του φύλλου
120 γρ. τριμμένο τυρί Lancashire ή στην περίπτωση μας κεφαλογραβιέρα.
2 κ.γ. φύλλα θυμάρι (εγώ έβαλα ξερό γιατί το φυτό μου πέθανε στα κρύα....)
1/4 κ.γ. πιπέρι καγιέν
100γρ. βούτυρο, δροσερό και κομμένο σε κυβάκια
1 κρόκος αυγού

Τι κάνουμε λοιπόν....

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς με αέρα.

Σε ένα μπολ αναμιγνύετε το αλεύρι, 100 γρ. από το τυρί, το θυμάρι και το πιπέρι. 


Προσθέστε το βούτυρο και με τα χέρια σας πλάστε το μείγμα μέχρι να να μοιάζει με τριμμένη ζύμη. Προσθέστε τον κρόκο του αυγού και ανακατέψτε μέχρι η δέσει η ζύμη. 





Ανοίξτε τη ζύμη με ένα χοντρό πλάστη πάνω σε μία ελαφρά αλευρωμένη επιφάνεια σε ένα ορθογώνια σχήμα με πάχος 5 χιλιοστά και μέγεθος λίγο πιο μεγάλο από ένα χαρτί Α4. Κόψτε τις άκρες για να τις ισιώστε. Κόψτε τη ζύμη κάθετα και μετά σε οχτώ λωρίδες. Μεταφέρετε τα κομμάτια ζύμης στο ρηχό ταψί του φούρνο το οποίο έχετε στρώση με αντικολλητικό χαρτί. Πασπαλίστε τα με το υπόλοιπο τυρί και ψήστε τα στο φούρνο για 10 λεπτά, μέχρι να ροδίσουν. Βγάλτε τα από το φούρνο και αφήστε τα να κρυώσουν για δύο λεπτά πριν τα μεταφέρετε πάνω σε μία σχάρα.







Ελπίζω όσοι τα δοκιμάσατε να τα απολαύσατε όπως επίσης και να περάσατε καλά!! Θα χαρώ πολύ να σας ξαναδώ!! Καλή συνέχεια και καλά μαγειρέματα για όλους!!!


13 σχόλια:

  1. Πολύ ζήλεψα που δεν μπόρεσα να έρθω στη συνάντηση ελπίζω σε επόμενη να τα καταφέρω.Η πιτοκατάσταση,αν και πρώτη φορά φαίνεται πολύ ενδιαφέρον μπράβο,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ και εγώ ζηλεύω αλλά χαιρομαι που ηταν τοσο ωραία! Τέλεια τα αλμυρά κριτσίνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια και θα τα κάνω αυτές τις μέρες και για τα πιτσιρίκια! Σίγουρα θα τους αρέσουν πολύ, όχι ότι δεν τρελαίνουν τους μεγάλους βέβαια...χιχιχιι!!
    Χάρηκα που σε είδα! Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ επειδή τα δοκίμασα έχω να πω ότι είναι παρα πολύ ωραία και θα τα φτιάξω οπωσδήποτε.
    Χάρηκα που σε είδα κι ελπίζω να βρισκόμαστε σε τέτοιες συναντήσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Άρτεμις! Χάρηκα πάρα πολύ που τα είπαμε από κοντά! Εύχομαι να είσαι πάντα έτσι χαμογελαστή, φρέσκια και ενθουσιώδης! Τα μπισκοτάκια σου ήταν απίθανα! Τα θερμά μου συγχαρητήρια! Πολλά φιλιά και εις το επανειδείν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ πάντως τα τσάκισα τα μπισκότα σου, και στη συνάντηση και στο σπίτι.

    Χάρηκα που σε γνώρισα Αρτεμις και εύχομαι να τα ξαναπούμε.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ουπςςςςςςςς...η συνταγή για τα μπισκοτάκια που πολύ μου άρεσαν...
    πολλές ευχαριστίες που ήσουν μαζί μας και χάρηκα που γνωριστήκαμε από κοντά...
    κάνω και κλόπυ πέιστ τη συνταγή σου για άμεση χρήση...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tυχερούλες!!!!!!!!! Θα προσπαθήσω να τα δοκιμάσω και εγώ...Από την κουζίνα μου βέβαια...αφού δεν μπορώ αλλιώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα, τα μπισκοτάκια δυστυχώς δεν πρόλαβα να τα δοκιμάσω, ήταν βλέπεις τόσο πολλά, φαίνονται όμως πολύ νόστιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πράγματι περάσαμε πολύ όμορφα! Μακάρι να το ξανακάνουμε:)
    Πολύ ωραία τα μπισκοτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και έλεγα και εγώ ποια ψυχή έφτιαξε τα τυρομπισκοτάκια που τσάκισα με μανία;
    Εσύ είσαι πουλάκι μου;
    My congratulations και του χρόνου να τα ξαναφτιάξεις να τα ξανατσακίσω!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τί ωραία που συναντηθήκατε! Μακάρι να ήμουν κι εγώ στην Ελλάδα να ερχόμουν. Θέλω τόσο πολύ να σας γνωρίσω όλους σας.
    Το κέρασμά σου φαίνεται νοστιμότατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αμ, είσαστε και δύο (!) οπότε η εκεί παρουσία σας ήταν Δυναμική.
    Μια πρόσκληση για παιχνίδι σε περιμένει στο blog μου, αν έχεις χρόνο και διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή