Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Κάτι σαν ανοιχτό χάμπουργκερ....

Γύρισα σήμερα πεινασμένη από τις βόλτες μου και με το που μπήκα σπίτι η μαμά αμέσως..."Στρώνω χαλιά έλα να με βοηθήσεις!!!" Έλα όμως που εμένα το στομάχι μου γουργούριζε...και ως γνωστών νηστικό αρκούδι δε χορεύει και σαφέστατα δεν κάνει και δουλειές!!!

Όπα της λέω..να τσιμπήσω πρώτα κάτι και μετά κάνουμε ότι θες!!! Τι έχει το μαγαζί να φάμε?? Ανοίγω το ψυγείο και ψαχουλεύω...και να το μπροστά μου ένα υπέροχο ολοστρόγγυλο μπιφτεκάκι...με κοίταζε λυπημένα σαν να μην του άρεσε που το είχαμε αφήσει μόνο του στο μπολάκι του και με καλούσε να το ψήσω και να το φάω...ε να μην του χαλάσω κι εγώ το χατήρι...

Το γκριλ μας ζεστάθηκε....το μπιφτέκι μας ψήθηκε...και ήρθε η ώρα να το φάω...ε τι?? έτσι σκέτο δε λέει...έβαλα λοιπόν μια ωραία φετούλα ψωμί στη τοστιέρα να ξεροψηθεί, πήρα λίγο μαρουλάκι, μια παχουλή φέτα ντομάτα και ξεκίνησα να φτιάχνω το πυργάκι μου!!

Ψωμί για τα θεμέλια, μαρουλάκι για τον πρώτο όροφο, ντοματούλα για τον δεύτερο όροφο, το μπιφτεκάκι μας για το ρετιρέ και για να σκεπάσουμε όλες αυτές τις υπέροχες γεύσεις ένα γευστικότατο και γλυκύτατο σπιτικό onion jam.



Πως σας φαίνεται η ιδέα μου?? Αφού το έφαγα θυμήθηκα ότι είχα στο ψυγείο και κάτι ωραίες πιτούλες που θα ταίριαζαν εξίσου καλά αλλά  μάλλον ήταν πολύ αργά ήδη...

Αν θέλετε λοιπόν να φτιάξετε κι εσείς το δικό σας Μπιφτεκοπυργάκι / Ανοιχτό Χάμπουργκερ αυτά είναι τα υλικά που θα χρειαστείτε....

για 5 μπιφτέκια:
1/2 κιλό κιμά
1 κούπα πουρέ σε σκόνη
1/4 φλιτζάνι γάλα
1 αυγό
αλάτι
πιπέρι
λίγο λάδι
ρίγανη

Ανακατεύετε πρώτα τη σκόνη του πουρέ με το γάλα και το αυγό, και μετά προσθέτετε τον κιμά, το λάδι και τα μπαχαρικά. Ζυμώνετε καλά και αφήνετε το μείγμα για περίπου μία ώρα στο ψυγείο  να πάρει έναν υπνάκο πριν τα ψήσετε. Μόνο μην το ξυπνήσετε απότομα και τρομάξει γιατί  μπορεί να σκληρύνει το μείγμα. Τα μπιφτέκια αυτά μπορούν να γίνουν και μεθυσμένα...για την παραλλαγή όμως αυτή θα πρέπει να ρωτήσετε τη μαμά μου...





ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!!

1 σχόλιο:

  1. Τέλειο το ''ξεσκέπαστο'' χάμπουργκερ..
    Το onion jam φαίνεται νοστιμότατο. Καραμελωμένα κρεμμύδια είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή