Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Το χρονικό μιας φωτογράφισης (part 2)

Και η περιπέτεια συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία!!! Να πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από εκεί όπου τα είχαμε αφήσει....

Δευτέρα 6/12/2010,
Πραγματοποιείται η πρώτη συνάντηση με τη διαφημιστική εταιρία, υπεύθυνη για το συντονισμό, την οργάνωση και την υλοποίηση του διαγωνισμού. Ήμουν αρκετά ανυπόμονη κιόλας να γνωρίσω και τις άλλες δύο νικήτριες του διαγωνισμού. Στη συνάντηση αυτή λοιπόν μας ενημέρωσαν για το τι θα έπρεπε να κάνουμε και που και συντονίζοντας τον ελεύθερο μας χρόνο κλείσαμε τις μέρες που θα πηγαίναμε να φτιάξουμε τα μαλλιά μας και που θα γινόντουσαν οι φωτογραφίσεις. Περιττό να σας πω ότι σχεδόν μόνο η ημερομηνία της φωτογράφισης έμεινε στην αρχική της ημερομηνία!!



Τρίτη 7/12/2010,
Αυτή η μέρα ορίστηκε ως η πρώτη μέρα φωτογράφισης έτσι ώστε να αποτυπωθεί η εικόνα μας πριν μας πιάσουν στα χέρια τους οι ειδική. Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε από ένα κορυφαίο επαγγελματία γι' αυτό και περισσότερη ώρα φάγαμε στους δρόμους να πάμε και να 'ρθούμε παρά να μας φωτογραφίσουν!!!




Τετάρτη 8/12/2010,
Πρώτη μέρα κομμωτηρίου για την περιποίηση / αλλαγή του χρώματος των μαλλιών μας. Εν μέσω απεργιών και χωρίς ΜΜΜ καταφέραμε να φτάσουμε στο κομμωτήριο στο κέντρο της Αθήνας. Τα μαλλιά μας σήμερα θα ήταν στο έλεος μίας εξαιρετικής καλλιτέχνιδας στο είδος της ,καταξιωμένη τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, η οποία ήταν μονίμως πάνω από το κεφάλι μας και είχε τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο για ότι θα μας έκαναν. Ομολογώ ότι εμπιστεύτηκα την κρίση της τυφλά, με μόνο αίτημα να μη με κάνει πάρα πολύ ξανθιά!!! Η εμπειρία πέρα από πολύωρη, (άγγιξε ίσως και ξεπέρασε τις 4 ώρες) ήταν και εξαιρετική, με μεγάλο ατού της μέρας τις καρέκλες του λουτήρα που σου έκαναν ταυτόχρονα και μασάζ από πάνω μέχρι κάτω όσο καθόσουν να σε περιποιηθούν. Το αποτέλεσμα  στα μαλλιά πολύ καλύτερο απ' ότι θα μπορούσα να είχα φανταστεί ποτέ!!! 

Πέμπτη 9/12/2010,
 Δεύτερη μέρα κομμωτηρίου, για το κούρεμα και τη διαμόρφωση της κεφαλής μας. Παρότι μου είχε ήδη φύγει το μεγάλο άγχος του χρώματος από την προηγούμενη μέρα, εξακολουθούσα να ανησυχώ. Κούρευα πάντα τα μαλλιά μου στον ίδιο κομμωτή τα τελευταία 20 (και κάτι ψιλά) χρόνια. Το κούρεμα θα γινόταν πάλι στο κέντρο σε κομμωτήριο γνωστού Έλληνα στυλίστα δια χειρός των βοηθών του βέβαια. Το ψαλίδι του στυλίστα που με περιποιήθηκε ευτυχώς δεν πήρε φόρα και το μαλλί μου έμεινε ικανοποιητικά μακρύ.


Δευτέρα 13/12/2010,
Έφτασε η μεγάλη μέρα, η μέρα της φωτογράφισης. Ήμουν λίγο αγχωμένη γιατί ήξερα ότι δεν είμαι και επαγγελματίας μοντέλο. Πάνω απ' όλα όμως έπρεπε να είμαι απλά ο ευατός μου και αυτό έκανα!! Η εμπειρία ήταν πολύ πολύ καλύτερη απ' ότι την περίμενα... Το μακιγιάζ με το έκανε ένας επίσης εξαιρετικό και γνωστός μακιγιέρ και το χτένισμα ένα πολύ εξαιρετικός στυλίστας!!! (και κατά σύμπτωση ο ίδιος που με κούρεψε κιόλας!!). Και μετά ήρθε η ώρα της φωτογράφισης, χαμόγελο, λιγότερο χαμόγελο, καθόλου χαμόγελο, γύρνα από δω, γύρνα από εκεί, πιο πάνω το χέρι, διάθεση, έκφραση με τα μάτια, κι όμως τα κατάφερα!! Δεν το περίμενα ποτέ ότι θα μου ήταν τόσο εύκολο. Μάλλον κάναμε καλή δουλειά γιατί ο φωτογράφος ήταν πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα!! Μια γρήγορη ματιά που έριξα σε μία από τις φωτογραφίες μου τρόμαξα να με γνωρίσω!!! Δε με έχω συνηθίσει και με έντονο μακιγιάζ έτσι κι αλλιώς!!

Και τώρα απλά περιμένουμε μέχρι την Πέμπτη 23/12 όπου και θα βγει το τεύχος του περιοδικού!! Όσο το σκέφτομαι τόσο ανυπομονώ. Απ' ότι μάθαμε φωτογραφίες μας θα μπουν και στο site μέσω του οποίου διεξήχθη ο διαγωνισμός. Πω πω!!! Κοκκινίζω από ντροπή με τόσο κόσμο που θα με δει!!!!

Υπομονή λοιπόν μέχρι την Πέμπτη!!! Τι δεν είναι πέμπτη ακόμη??? Φτου....

Ελπίζω όσοι δείτε τις φωτογραφίες να σας αρέσουν!!!

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!



8 σχόλια:

  1. Τα γράφεις τόσο ανάλαφρα, που χαμογελάω σαν να έχω και εγώ συμμετοχή στην περιπέτεια! Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να σε δω, γιατί εδώ στο Sandton Ελληνικά περιοδικά δεν κυκλοφορούν! Σου εύχομαι καλή διασκέδαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγγελική μου επειδή μάλλον θα μας βάλουν και στο internet θα μπορέσεις να μας "θαυμάσεις" από εκεί!! χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία εμπειρία μου ακούγεται! Δεν θα με χάλαγε καθόλου να με περιποιούνταν και μένα έτσι. Αυτό για την καρέκλα που κάνει μασάζ με έστειλε. Θέλω κι εγώ!
    Καλή επιτυχία και μην ντρέπεσαι :) Είμαι σίγουρη θα είσαι υπέροχη στις φωτογραφίες!
    Καλές γιορτές να έχεις!
    Μάγδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ που σε είδα έχω να πώ ουαααααοουυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόπη μου άμα δεις και τις φωτογραφίες και που με έχεις δει δε θα με γνωρίζεις!!! Ανυπομονώ πολύ να έρθει η Πέμπτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θαυμάζω τις γυναίκες που βάφουν τα μαλλιά τους ίσως γιατί εγώ είμαι κολλώστρα χαχαχα!Δε έχω βάψει ποτέ το μαλλί, κάτι ανταύγειες μου έκαναν που ενώ μου'λεγαν οτι ήταν μελί εγώ τις έβλεπα καραξανθές!!!!

    να στείλεις λινκ να δουμε :)

    εύχομαι καλές γιορτές και τις θερμότερες ευχές σε'σενα και την οικογένεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά Χριστούγεννα Άρτεμη!!Με υγεία κι ευτυχία!Να είστε όλοι καλά και να μου φιλήσεις τη φοβερή μαμά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή