Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Καλή μας αρχή!!!

Το σκεφτόμουν ώρες τι θα μπορούσα να γράψω στην πρώτη μου ανάρτηση στο blog μου...
Και μετά ξεκίνησα να αναρωτιέμαι τι θα ήταν γενικά το περιεχόμενο αυτού του blog...

Αρχικά όμως θα ήθελα να σας καλωσορίσω όλους εσάς που θα τα επισκεφτείτε και θα αφιερώσετε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας σε αυτή τη σελίδα.

Η ιδέα αυτή γεννήθηκε από την ανάγκη μου να κάνω κάτι δημιουργικό με το χρόνο που έχω στα χέρια μου, μιας και τον τελευταίο καιρό έχω πάαααρα πολύ από αυτόν (όχι για πολύ ακόμη αισιοδοξώ).

Ελπίζω λοιπόν αυτό το blog να είναι μια καλή και δημιουργική διέξοδος και παράθεση σκέψεων, ανταλλαγής πληροφοριών (πάνω σε ένα ευρύ θεματολόγιο), εποικοδομητικών γνωριμιών και ανταλλαγής απόψεων.

Ελπίζω και εύχομαι μέσα από εδώ να προσφέρω κάτι σημαντικό τόσο σε σας όσο και στον εαυτό μου!!

Και πάλι καλώς ήλθατε!!!!

2 σχόλια: