Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Δευτέρα κάτι έχω..την Τρίτη δεν αντέχω!!!!

Δευτέρα κάτι έχω..την Τρίτη δεν αντέχω!!!!
Πιστεύω σε όλους μας είναι γνωστό το τραγουδάκι που ξεκινά έτσι...
Έτσι κι εγώ....ξυπνάω Δευτέρα πρωί...και κάτι έχω...μπούκωμα να το πεις...συνάχι να το πεις...βαρεμάρα να το πεις...δεν ξέρω...περνάει όμως κι η Δευτέρα...Την Τρίτη όμως δεν αντέχω...δε με βλέπω καλά...πρέπει να λάβω δραστικά μέτρα προτού αρρωστήσω για τα καλά και με κρεβατώσει...Γυρνάω το σπίτι σαν την άδικη κατάρα...παίρνω τις βιταμίνες μου...πίνω το τσάι μου...χαπακώνωμαι κι από πάνω για να είμαι σίγουρη και το παίρνω απόφαση!! Θα φτιάξω τα αγαπημένα μου κουλουράκια...Το καλύτερο φάρμακο για ό,τι και να έχω είναι μια χούφτα φρέσκα και μυρωδάτα κουλουράκια κανέλας!!!
Και ξεκινάμε λοιπόν...που είναι αυτή η συνταγή που είχα φτιάξει την άλλη φορά...α να...εδώ την έχω...έχω βάλει και bookmark στη σελίδα από όπου την είχα εμπνευστεί...
Αλεύρι, μπέικιν, ζάχαρη, κανέλα,σόδα...ωχ...που είναι η σόδα??? είμαι σίγουρη ότι είχα κάπου λίγη...ή μήπως ήταν η τελευταία αυτή που χρησιμοποίησα όταν καθάρισα το ψυγείο?? χμ...καλύτερα να βγω έξω να πάρω και κανένα πορτοκάλι να στύψω να πάρω και τις βιταμίνες μου....θα με δει λίγο και ο ήλιος σκέφτηκα...πάντα νιώθω καλύτερα όταν λιάζομαι...φωτοσυνθέτω κι εγώ σαν τα φυτά...αλλά δυστυχώς τον κυνηγάω από γωνία σε γωνία....μου παίζει κρυφτό πίσω από τα σύννεφα σήμερα...
Αποστολή εξετελέσθει...έχουμε πλέον συγκεντρώσει όλα τα απαραίτητα υλικά πάνω στο τραπέζι και είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε!!!

Μυρωδάτα κουλουράκια κανέλας

 Τα υλικά μας είναι:
  • 1/2 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 κουταλάκι του γλυκού σόδα
  • 1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ
  • 3 κουταλάκια του γλυκού κανέλα
  • 3/4 της κούπας ζάχαρη
  • 1 κούπα λάδι
  • 1/4 της κούπας ανθρακούχο νερό ή σόδα
  • 1 κουταλιά της σούπας κονιάκ
  • 1/4 της κούπας χυμό πορτοκαλιού
  • λίγο ξύσμα πορτοκαλιού

Τι κάνετε λοιπόν με όλα αυτά...

Κοσκινίστε το αλεύρι με τη σόδα, το μπέικιν πάουντερ και την κανέλα μέσα σ' ένα μεγάλο μπολ. Χτυπήστε περίπου για ένα με δύο λεπτά με το μίξερ τη ζάχαρη με το λάδι, το ανθρακούχο νερό, το κονιάκ, το χυμό και το ξύσμα πορτοκαλιού. 




 
Προσθέστε στα ανακατεμένα υλικά μέσα το αλεύρι τμηματικά. Ανακατέψτε στην αρχή μ' ένα κουτάλι και μετά ζυμώστε, ρίχνοντας λίγο ακόμη αλεύρι αν χρειαστεί, για να γίνει ζύμη που να πλάθεται εύκολα. Θα καταλάβετε ότι η ζύμη σας είναι έτοιμη όταν θα ξεκολλάει από το μπολ.



 Πλάστε σε διάφορα σχέδια με πάχος ενός δαχτύλου. Τοποθετήστε τα σε ταψί στο οποίο έχετε στρώσει λαδόκολλα και ψήστε τα στους 175 βαθμούς Κελσίου, 16 λεπτά περίπου. Βγάλτε τα και αφήστε τα να κρυώσουν πριν τα μαζέψετε.



 
Για να διατηρηθούν φρέσκα φροντίστε να τα αποθηκεύσετε σε ένα κουτί μπισκότων ή σε ένα τάπερ που κλείνει καλά.
 Α και μην ξεχάσετε!!! Κλείστε καλά τις πόρτες για να μοσχοβολήσει όλο το σπίτι!!!!  ;-)

Με το δεξί μου ρουθούνι που επιμένει να μένει ανοιχτό πήρα κι εγώ τη δική μου δόση μυρωδιάς!!! 

Καλή απόλαυση!!!

6 σχόλια:

  1. Υπέροχα λατρύω την κανέλα!!!!
    Φιλάκια πολλά Arti!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!!
    Καταρχήν να πω καλορίζικο το σπίτι σου. Είναι πολύ πολύ όμορφο.
    Όσο για τα κουλουράκια σου....μέχρι εδώ έφτασε η μυρωδιά τους. Και εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ και θέλω πολύ να τα φτιάξω. Και θα τα φτιάξω πολύ σύντομα.
    Φιλάκια, καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μου θυμίζει αυτό το τραπέζι;;! Αααχχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με ανθρακούχο νερό ή σόδα δεν έχω φτιάξει ποτέ και ας είναι από τα πιο αγαπημένα μου κουλουράκια τούτα με την μυρωδιά της κανέλας. Θα το πράξω άμεσα το ερχόμενο ΣΚ.

    Και εύχομαι πια να είναι περαστικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πηνελόπη μου οι ευχές σου μάλλον έπιασαν και νιώθω ήδη καλύτερα!! Θα περιμένω με ανυπομονησία τα δικά σου κουλουράκια γιατί τα δικά μου τείνουν επικίνδυνα προς άμεση εξαφάνιση!!!
    Καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή