Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!


Ήρθε η τελευταία μέρα του χρόνο, μέρα ανασκόπησης και αξιολόγησης της χρονιάς που πέρασε, μέρα αφορισμού των κακών γεγονότων που σημάδεψαν τη χρονιά αυτή, αλλά και μια μέρα γιορτής και χαράς για το νέο χρόνο που έρχεται!!! Σας εύχομαι λοιπόν σε όλους να έχετε μία υπέροχη χρονιά γεμάτη υγεία πάνω απ' όλα, χαρά, αγάπη, επιτυχίες και ότι άλλο ποθεί η καρδιά σας!!!


Εγώ από κάθε χρόνο που περνάει διαλέγω να κρατάω περισσότερο τα καλά!!! Τα κακά τα αφήνω σε μια άκρη μόνο για εκπαιδευτικούς λόγους. Αυτό που θα κρατήσω όμως περισσότερο στη μνήμη μου και στην καρδιά μου είναι οι υπέροχες στιγμές που πέρασα με την οικογένεια μου, το σύντροφό μου και τους φίλους μου που ήταν πάντα δίπλα μου σε κάθε βήμα μου είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω!!!

Θα κλείσω λοιπόν αυτή τη χρονιά δίνοντας σας μια γεύση από το μενού την παραμονής Πρωτοχρονιά, το οποία θα περιλαμβάνει τα παρακάτω...

Πουγγιά σφολιάτας με τυρί κρέμα παριζάκι
Πουγγιά σφολιάτας με λαχανικά
Μανιτάρια Πλευρώτους ψητά
Γουακαμόλε σερβιρισμένο με ψητές πιτούλες
Μικρά λευκά λουκάνικα ψητά
Καναπέ με τυρί κρέμα, πάστα ελιάς και λιαστή ντομάτα
Πιατέλα τυριών και αλλαντικών
Σαλάτα πολίτικη
Και φυσικά άφθονο κρασί και σαμπάνια


Και μιας και οι γιορτές φέτος στην Αθήνα, μας είχαν όλο στο ζέστη / κρύο / ζέστη / κρύο  και μια άσπρη μέρα δεν πολύ-είδαμε, αφήνω αυτό τον χρόνο με την πιο αγαπημένη μου ανάμνηση από όλο το χρόνο...






Για δες καιρό που διάλεξες να δω το χωριό μου για πρώτη φορά από κοντά με χιόνι....

















Ήταν ίσως ο καλύτερος τρόπος για να μας αποχαιρετίσει η γιαγιά μου και να μας θυμίσει με τον τρόπο της ότι αυτό, το δεύτερο μας σπίτι, είναι ένα από το ομορφότερα μέρη του κόσμου!!!




Δε θα το εγκαταλείψουμε ποτέ...άλλωστε εκεί χτίζαμε χρόνο με το χρόνο τις ομορφότερες μας αναμνήσεις!!!






Χρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα για όλους με υγεία, αγάπη και χαρά!!! 

Ευτυχισμένο το 2011*!!!




*κι ας μας φέρει όλα όσα ποθούμε επιτέλους...

8 σχόλια:

  1. Άρτεμη,με το καλό να έρθει το 2011 και να σου φέρει όσα θέλεις!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    Το μοντέλο π[ου βλέπω μ΄αρέσει πολύ-υπέροχο πρόσωπο,μαλλιά,κούκλα είσαι!

    Τις ευχές μου στη μαμά-τηλεφωνούσα,μάλλον απουσίαζε.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά κούκλα μου και καλή χρονιά με ότι επιθυμεί ο καθένας!
    Όσο για το χωριό μας είναι ωραίο όλες τις εποχές του χρόνου γεμάτο πολλές αναμνήσεις και καλές και κακές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρόνια πολλά πολλά με υγεία, καλή χρονιά και ότι ότι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά εύχομαι. Το 2011 να είναι μια ξεχωριστή χρονιά για σένα και να σου φέρει ότι επιθυμείς.

    Με Υγεία, ευτυχία κι αγάπη να είναι γεμάτη η χρονιά σου.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά! Να ζήσετε να τη θυμάστε τη γιαγιούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά! Με υγεία, με αγάπη, με φώτιση κι ό,τι ποθείς.. Όσο για το σπίτι στο χωριό, να συνεχίζει πάντα να σας χαρίζει τις ομορφότερες αναμνήσεις..να στολίζουν εκείνες που έχετε ήδη "χτίσει" εκεί, στην ψυχή σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή