Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Σπιτική Σαλάτα Coleslaw

Περίμενα εδώ και καιρό να φτάσει το φθινόπωρο για να έχουμε σε αφθονία διάφορα υλικά!!

Δυο από αυτά είναι το λάχανο και το καρότο!!!! Αυτά τα δύο υλικά είναι η βάση για μία από τις πιο αγαπημένες μου σαλάτες τα τελευταία χρόνια!!!

Τη σαλάτα coleslaw τη γνώρισα πρώτη φορά όταν έκανα τις σπουδές μου στο Λονδίνο. Για ενάμιση χρόνο που έμεινα εκεί δεν έλειπε ποτέ από ψυγείο!!! Ήταν τόσο εύκολο να τη βρεις στο σούπερ μάρκετ αλλά και σε πολλά εστιατόρια και την τιμούσα με κάθε ευκαιρία!!

Έλα μου όμως που όταν γύρισα στην Ελλάδα δεν την έβρισκα πουθενά....ούτε σε σούπερ μάρκετ ( καλά στην Αγγλία γενικά βρίσκεις άπειρα πράγματα στα σουπερμάρκετ) ούτε σε εστιατόριο (που να τρώγεται με ευχαρίστηση τουλάχιστον). Έτσι κι εγώ αποφάσισα να το ψάξω λίγο...να πειραματιστώ λίγο....έτσι ώστε να μπορέσω να τη φτιάξω μόνη μου!!!

Και να το αποτέλεσμα!!! 



Τα υλικά λοιπόν που χρησιμοποιήσαμε είναι:


                                                      μισό λάχανο κομμένο
3 καρότα τριμμένα στο χοντρό του τρίφτη
10 κρεμμυδάκια τουρσί ψιλοκομμένα (ή τρία μέτρια κρεμμύδι αν δεν βρίσκετε τουρσί ή αν βαριέστε να το φτιάξετε μόνοι σας)
1 φρέσκο κρεμμυδάκι ψιλοκομμένο (και το πράσινο μέρος του)

χυμό από 1 λεμόνι
1 κ.σ. μουστάρδα
2 κ.σ. μαγιονέζα (γεματούτσικες)
αλάτι, πιπέρι




Όλα αυτά λοιπόν απλά τα αναμειγνύουμε σε ένα μεγάλο μπολ και το βάζουμε στο ψυγείο για να δροσιστεί. Όταν έρθει η ώρα του φαγητού σερβίρουμε όσο θέλουμε (ή όλο στη δική μας περίπτωση) και το υπόλοιπο το διατηρούμε στο ψυγείο.





Συνοδεύει υπέροχα την μπριζόλα σας, ή στο δικός μας Κυριακάτικο τραπέζι το Χοιρινό κότσι με μπύρα.




Καλό υπόλοιπο Κυριακής φίλοι μου!!!

4 σχόλια:

  1. Υπέροχη συνοδεία για το κότσι.
    καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το φρέσκο κρεμμυδάκι έχω ένα μικρό θέμα, γεύσης περισσότερο, αλλά όλα τα υπόλοιπα υλικά είναι θαύμα για την σαλάτα σου. Κι' έχεις δίκιο να σου αρέσει Άρτεμις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχος συνδυασμός υλικών!!!!!
    φοβερό συνοδευτικό
    Φιλιά
    καλημέρα Arti :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή